Τετάρτη, 9 Φεβρουαρίου 2011

ΣΕΞ & ΦΙΛΙΑ!

οι περισσοτεροι λενε οτι δεν μπορει να υπαρξει φιλια αναμεσα σε εναν αντρα και μια γυναικα.
πολλες φορες ομως οι προσωπικες μας εμπειριες μας εχουν διαψευσει πανω σ'αυτο.
εγω προσωπικα, παραδειγμα, εχω φιλους αγορια που μαλιστα κατα καιρους εχουν αποδειχτει καλυτεροι φιλοι απο καποια κοριτσια που ελεγαν οτι ειναι φιλες!

τι γινεται ομως οταν ερωτευεσαι τον καλυτερο σου φιλο?
και υπαρχουν πολλες διαφορετικες περιπτωσεις:
-να γνωριζεις καποιον και να σου αρεσει παρα πολυ.
σκεφτεσαι τι να κανεις για να τον προσεγγισεις και σκεφτεσαι οτι μια καλη λυση ειναι να γινεις φιλη του, να γνωριστειτε και οταν ερθει η καταλληλη στιγμη να του πεις οτι τον θελεις και εισαι ερωτευμενη μαζι του!
-να ειστε χρονια φιλοι και ξαφνικα να συμβει ενα τυχαιο γεγονος που να σε κανει να καταλαβεις οτι τον αγαπας και θελεις παντα να ειστε μαζι!
-να ειστε φιλοι τοσα χρονια, να σου εξομολογειτε οτι ειναι ερωτευμενος μαζι σου, εσυ να τον απορριπτεις γιατι πιστευεις οτι δεν νιωθεις ελξη γι'αυτον και οτι τον βλεπεις σαν αδερφο σου, και οταν αυτος αρχιζει να το ξεπερναει και να βρισκει κατι αλλο εσυ να αρχιζεις να τον βλεπεις διαφορετικα και να ανακαλυπτεις καποια στιγμη οτι ΕΙΣΑΙ ερωτευμενη μαζι του και το μονο που θες ειναι να ειστε μαζι!

σε ολες τις περιπτωσεις λοιπον ειναι πολυ δυσκολο να το πεις στον αλλον!

πειτε μου λοιπον το λες ή οχι?
κι αν το πεις και εχεις ανταποκριση ειναι καλα, αν ομως δεν ανταποκρινεται και ο αλλος εκει τι κανεις?
κι αν το πεις και δεν ανταποκριθει ο αλλος, υπαρχει περιπτωση να χαλασει η φιλια ή οχι?
κι αν ανταποκριθει και κανεται σχεση και μετα χωρισεται, μπορεις μετα να ξαναγινεις φιλη του?
μπορει να υπαρξει φιλια μετα το σεξ?

2 σχόλια:

alvina είπε...

ενας φιλος μου λεει, οτι αυτο που νιωθεις δεν ειναι ακριβως φιλια.
ειναι οτι νοιαζεσαι για τον αλλον, αλλα παντα το αντιθετο φυλο κοιταει καποια πραγματα τα οποια θεωρουνται ερωτικα οποτε φιλια δεν το λες!
επισης μου ειπε, οτι μετα το σεξ, η φιλια δεν υπαρχει. κ οτι μετα τον χωρισμο απο μια σχεση που εχεις κανει με εναν φιλο, το μονο που σου μενει ειναι να νοιαζεσαι γι'αυτον τον ανθρωπο να ειναι καλα, αλλα φιλοι δεν μπορειτε να ξαναγινεται! η φιλια θα εχει χαλασει!!!

προφανως αυτος ο φιλος μου δεν πιστευει κ τοσο στην φιλια μεταξυ αντρα κ γυναικας!!!

χμμμ...
μηπως θελει να μας πει κατι ο ποιητης...?

Μια φωτογραφεία ένα όνειρο. είπε...

πριν χρόνια είχα ερωτευθεί τον φίλο μου κι όταν το έμαθε αυτό που έκανε ήταν να κορόιδευαν η φίλη του εμένα και να του βάζουν λόγια , αυτός νόμιζε ότι εγώ παίζω μαζί του και δεν πίστεψε ποτέ του ότι τον αγαπώ. κι από τότε δεν μου μίλησε ποτέ ξανά. αλλά ούτε και η φίλη του. τόσο μεγάλο κακό έκανα ? Μ@@@Ες η σίγουρα δεν ήταν πραγματική φιλία τελικά τώρα μετά από σχεδόν 11 χρόνια συμβαίνει περίπου το ίδιο και το σκέφτομαι σοβαρά να ξεκόψω από αυτήν την παρέα γιατί ίσως μου κάνει κακό φοβάμαι ξανά την απορρίψει κι ας περνάμε όμορφα σαν παρέα. κι άλλος τρόπος που σκέφτομαι είναι φύγω γενικά από αυτήν την πόλη. και είναι τόσο καλό παιδί :(